Reklama i druk

Dodane: 10-06-2017 04:40
Reklama i druk etykiety samoprzylepne

Choć poprawnie tego rodzaju odbitki

Druk (niem. Druck ?nacisk?) ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.

Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk


Druk reklamowy

Druk reklamowy to jedna z ważniejszych gałęzi druku. Ogólnie produkty reklamowe, które wychodzą z drukarni są jednymi z najczęściej zamawianych w dużych i małych drukarniach.

Firmy próbują reklamować się na różne sposoby za pomocą różnych materiałów drukowanych; na przykład banery i ulotki wizytówki. Lub też aklejki reklamowe, które służą do: oznaczania produktów, do etykietowania produktów, do naklejania na samochody oraz na szyby w siedzibach firmowych.


Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające

Farby w ww. kolorach nie są określone jednoznacznie, toteż odcienie ich kolorów różnią się u różnych producentów, szczególnie w różnych regionach świata.

Barwy wynikowe w metodzie CMYK otrzymuje się poprzez łączenie barw podstawowych w proporcjach (dla każdej z nich) od 0% do 100%. Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające (lub rozpraszające) światło, czyli barwniki, tak więc łączy się je nie metodą mieszania tylko nakładania warstwami i dlatego barwa wynikowa może mieć od 0% do 400% koloru (czyli kolorów składowych). Na kolory budowane według CMYK należy patrzeć jak na warstwy kolorowej, przepuszczającej światło folii.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK